Onderneem bij het verschijnen van deze melding de volgende stappen:
- Probeer opnieuw om de film te starten
- Bij website gebruik, loop de volgende stappen door: https://support.pathe-thuis.nl/hc/nl/articles/210326606-Film-en-of-trailer-start-niet
- Controleer of er een firmware update is (alleen voor Smart TV)
- Controleer je internetverbinding (zie ook "Internetverbinding" in de FAQ)
- Meer hulp nodig? We helpen je graag. Stuur ons een mail naar support@pathe-thuis.nl.
Om de melding spoedig af te kunnen handelen, verzoeken wij je de volgende gegevens gelijk in je mail te melden:
- Op welk device probeer je de film te kijken?
- Welke specifieke foutcode krijg je?
- Welke internetprovider heb je?
- Welk besturingssysteem gebruik je? VB. iOS7, Windows etc. (alleen voor PC/Laptop)
- Via welk merk Smart TV en op welk model probeer je de film te kijken?
- Wat is de loginnaam van het Pathé Thuis account waarmee je probeert film te kijken?
- Wordt er via een LAN kabel gestreamd?
- Voeg een screenshot toe van de downloadtest met onze servers (optioneel)