Toegankelijkheidsverklaring Pathé Thuis
Algemeen
Deze verklaring gaat over de digitale diensten van Pathé Thuis. Dit zijn de website, de apps op je mobiel en de apps op je Smart TV. We noemen dit samen de “Applicaties”.
We passen deze pagina regelmatig aan. Zo blijf je op de hoogte van de stappen die wij zetten om onze Applicaties toegankelijker te maken.
Dit doen we op basis van de Europese regels voor toegankelijkheid (de European Accessibility Act, of EAA).
Pathé Thuis weet dat we volgens deze regels verplicht zijn om onze diensten toegankelijk te maken.
We willen onze Applicaties beter bruikbaar maken voor iedereen – ook voor mensen met een beperking.
Huidige status
Op dit moment voldoen de Applicaties van Pathé Thuis nog niet aan alle eisen van de EAA.
Volgend jaar stappen we over op een nieuw platform: het Global Pathé VOD-platform.
Bij het maken van het nieuwe Pathé Global VOD-platform en de Applicaties letten we goed op toegankelijkheid en gebruiksgemak. De nieuwe versies worden getest volgens de regels van de EAA.
Contact
Heb je vragen, opmerkingen, of ervaar je problemen met onze website of apps?
Neem dan contact op met ons via ons Customer Care team.
Wij helpen je graag en proberen zo snel mogelijk te reageren.