Onderneem bij het verschijnen van deze melding de volgende stappen:
- Probeer opnieuw om de film te starten
- Bij website gebruik, loop de volgende stappen door: https://support.pathe-thuis.nl/hc/nl/articles/210326606-Film-en-of-trailer-start-niet
- Controleer of er een firmware update is (alleen voor Smart TV)
- Controleer je internetverbinding (zie ook "Internetverbinding" in de FAQ)
- Meer hulp nodig? We helpen je graag verder via onze klantenservice.
Om de melding spoedig af te kunnen handelen, verzoeken wij je de volgende gegevens gelijk in je mail te melden:
- Op welk device probeer je de film te kijken?
- Welke specifieke foutcode krijg je?
- Welke internetprovider heb je?
- Welk besturingssysteem gebruik je? VB. iOS7, Windows etc. (alleen voor PC/Laptop)
- Via welk merk Smart TV en op welk model probeer je de film te kijken?
- Wat is de loginnaam van het Pathé Thuis account waarmee je probeert film te kijken?
- Wordt er via een LAN kabel gestreamd?
- Voeg een screenshot toe van de download test met onze servers (optioneel)