We begrijpen dat het frustrerend is wanneer je film constant moet laden. Zeker bij een cliffhanger. Hopelijk kunnen we dit probleem snel voor je oplossen met onderstaand stappenplan.
Pathé Thuis maakt gebruik van adaptive streaming. Dit wil zeggen dat de kwaliteit van de film zich aanpast aan de verbinding van je netwerk.
- Controleer de internetsnelheid via speedtest.net/nl.
- 4.0 megabit per seconde – aanbevolen voor SD-kwaliteit
- 8.0 megabit per seconde – aanbevolen voor HD-kwaliteit
- Is je verbinding snel genoeg? Mooi! Is je tv bekabeld aangesloten op je netwerk? Dit raden we aan, want het Wi-Fi signaal van je tv is vaak niet sterk genoeg om de daadwerkelijke MB's door te geven.
- Is je tv al bekabeld aangesloten op je router/modem, dan kun je deze het beste even resetten. (30 seconden uitschakelen)
Blijft je film nog steeds hangen na het uitvoeren van al deze stappen? We helpen je graag verder via onze klantenservice.