Wil je de film nogmaals kijken? Dat kan natuurlijk. Binnen de 48 uur kun je de film zo vaak kijken als dat je wilt. Heb je problemen met het opnieuw starten van je film? Check dat even onderstaande punten.
- Is de huurperiode van je film toevallig verlopen?
- Zo nee, probeer de film op een ander apparaat te starten? Lukt dit, volg dan de onderstaande stappen. Lukt dit niet, neem contact met ons op.
- Verwijder de Pathé Thuis app van je Smart TV en installeer deze opnieuw. Probeer daarna nogmaals de film op te starten.
- Werkt het nu nog steeds niet, dan gaan we voor een Smart Hub reset of het verwijderen van je internetcache. Hoe je dat doet, is afhankelijk van je Smart TV. Klik op jouw merk tv hieronder:
- Wanneer je alle stappen hebt doorlopen, probeer de film nogmaals op te starten.
- Nog steeds niks? Dan is je software misschien toe aan een nieuwe update. We merken dat dit vaak de oplossing is! Klik op je merk tv hieronder voor alle stappen:
- Probeer nu wederom de film af te spelen.
We hopen dat een van deze stappen de juiste oplossing is geweest, maar start je film nu nog steeds niet? Neem dan contact met onze klantenservice en noteer ook het typenummer (achterkant tv - witte sticker) en de huidige softwareversie. We helpen je graag verder!