Merk je dat de film slecht of geen geluid heeft? Volg dan onderstaande stappen voordat je contact met ons opneemt.
- Controleer of de trailer wel geluid heeft.
- En heb je toevallig externe boxen aangesloten? De meeste films zijn voorzien van stereogeluid. Alleen als de film voorzien is van een 5.1 label, dan kun je je home cinema set gebruiken.
- Start de film op een ander device. Heb je daar wel geluid, volg dan onderstaande stappen. Heeft de film ook daar geen geluid? We helpen je graag verder via onze klantenservice.
- Probeer de film op een ander apparaat te starten? Lukt dit, volg dan de onderstaande stappen. Lukt dit niet, neem contact met ons op.
- Verwijder de Pathé Thuis app van je Smart TV en installeer deze opnieuw. Start de film opnieuw.
- Werkt het geluid nog steeds niet, dan gaan we voor een Smart Hub reset of het verwijderen van je internet cache. Hoe je dat doet, is afhankelijk van je Smart TV. Klik op jouw merk tv hieronder:
- Wanneer je alle stappen hebt doorlopen, probeer de film nogmaals op te starten en controleer het geluid.
- Nog steeds niks? Dan is je software misschien toe aan een nieuwe update. Klik op je merk tv hieronder voor alle stappen:
- Probeer nu wederom de film af te spelen en check het geluid.
Na al deze stappen nog geen of slecht geluid? We helpen je graag verder via onze klantenservice.